Dil_sa Merhaba arkadaşlar beş haftalık gebeyim, benim sorum şu: hamilelikte dün den kalan yemekleri öğlen yiyebilirmiyim? Atiyorum Çorba Sebzeli yemekler falan. Çaliştigim icin aksamdan kalan yemekleri öğlen kendimle götürmek istiyorum. Şimdiden teşekkürler 🙏 😊
Mnlya Dil_sa canm valla ben aksam yemek yapıyorum onuogle bazen aksam yıyorum canım ısterse baska yemek yapıyorum anca bısıde yok cok sukur tavuk yemem sadece dunden kalan okadar
Rojinn Dil_sa Benim yemekler kalıyor iki gün bazen üç gün bile yiyom bozulmadığı sürece bişi olmaz pişmiş sebze sonuçta.