Kizlar merhabalar ben 24 haftalik hamileyim. Devlet hastanesinde sezeryan olacagim, listemi hazirladim buna gore yavas yavas eksiklerimi alip koyacağım.
Sizce nasil olmus yeterli yada yetersiz gordugunuz seyler neler?
BEBEK İÇİN;
1 takım 10lu hastane çıkışı,
2 takım 5li hastane çıkışı,
2 tane penye battaniye,
1 tane peluş battaniye,
8 tane Bebek bezi,
Islak mendil,
3 adet ağız mendili,
3 çorap,
3 şapka,
Biberon,
Hemsireye vermek için,
1 takım ic dış kıyafet, 2 adet bez
ANNE İÇİN;
1 tane pijama takımı,
2 tane pijama altı,
1 tane yazma
1 yelek
1 ceket
2 atlet,
2 kilot,
2 tane rahat sütyen,
3 çift çorap,
Terlik,
Yedek toka
Sarj aleti
Göğüs pedi
2 tane hasta bezi
1 paket ped
Silikon Göğüs ucu,
Yüz havlusu
Kupa bardak, tabak, meyve bıçağı, yemek kaşığı, su ısıtıcı narkoz sonrasi icin neskafe