Yasminaydemir Ay onu ben bilirim Allahim oyle bir sanci yok hamileliği ilk gününden beri var en son bobrek intihabina döndü ve sancıdan hastaneye yattım 14 gün antibiyotik uygulandı yine geçmedi sanki bıçak sokuyor gibi ağrırdi idrar yolu enfeksiyonu da cabası bende servikal yetmezlige neden oldu yine hastanede yattım 32. Haftada bir anda kendiliğinden kayboldu dut kürü yapmıştım omu etki etti bilmiyorum ama hamileligim zehir oldu sanada gecmis olsun 😔