melisaugtr Mervekara5 gölge gibi çizgi gözüküyor. varsa daha çok yeni 😇 Adetiniz ne zamandı ve kaç dk içinde çıktı? İnşaallah sağlıklıdır😊
Pitircikk Mervekara5 silik çizgi görünüyor canım bence var bebiş 💕 kan testi verirsen netleştirmiş olursun 🤗
Mrsfly Mervekara5 sanki var gibiiii.. bat a çok varmı? Bence bir erken gebelik testi yapmasında fayda var.
Mervekara5 melisaugtr adeti gecikti canım ama pcolu muhtemel bir adet tarihi yok hemen çıktı ilk saniyede ☺️🙏🏻
melisaugtr Mervekara5 o zaman var bence daha yeni 😇 sağlıklı olsun inşallah. Kanla kesinleştir istersen💖
FatmaErdur Silik bi çizgi gördüm benimde böyleydi kan verdim 44.4 çıktı hamileyim inşallah bebeğin seninledir
FatmaErdur Mervekara5 canım ilk 10 dk çıktıysa var benimde böyleydi ve kanda da çıktı inşallah sende de vardır
SinemD_ Bende ilk öğrendiğim de böyleydi , 4 gün bekledim tekrar yaptım daha çok belirginleşti sonra da kan tahlili verdim , bir kaç gün sonra tekrar yapın sonrada kan verin bence 🥰
poyrazvearya Mervekara5 canım bence var erken gebelik testi olsaydı inanma derdim ama kaset test silik ama var gördüm hepsinde kalk şimdi hemen kan ver
poyrazvearya Mervekara5 2 kere erken gebelikte çift çizgi gördüm ama hamile değildim artık onlara güvenmiyorum ama siz bilirsiniz yinede