Seher0 39 haftalık hamileyim sabah bel ağrım vardı duşa girdim belarım geçti şimdi de kasıklarımın üst tarafında ara ara ağrı oluyor bunlar sancımı hastaneye gitmem gerekiyor mu
Sarahh Seher0 doğum sancısı çok sertdir yani ağrıdan ne otura biliyorsunuz ne uzana eğer böyle ağrınız olsa bilinki doğum sancısıve adet ağrısından 5,6 kat fazla oluyor