Sevgiilter Arkadaşlar merhaba ben 8 haftalık hamileyken zehirli guatr çıkmıştı bidahaki ay kontrolüne gittim doktor ilk aylarda oluyormuş sonradan geçiyor dedi benimkide geçmiş benim.gibi olan var mı
Mysngl Sevgiilter benim iki hamileliktir var canım doğuma kadar ilaç kullanıyorum değerler düzene girse de ilaçla kontrol altına alnyr hep ben de öyle en azından