Mavi_20 Kızlar ovulasyon testi le gebelik öğrenime biliyormuş yumurtlama günlerimi ovulasyon testi ile takip ediyorum 28 günde adet görüyorum eylül 3 edet günümdü eylül 17 de yumutla oldu artimet testi ile öğrendim T cizgisi C dizisinden çok koyu çıkmıştı o günü degerlendirdim şu anda adet gunu 5 gün var elimde gebelik testi olamadığı için ovulasyon testi ile denedim ve yine çift çizgi ikisi de aynı koyulukta ogrenmek istedigim şey bu gebelik olabilirmi yoksa yeni bir yumurtlamami
Irisnico Mavi_20 ovulatıon testi adetine 14 gün kala deniyorsun çünkü 14 gün sonra yumurta catlıyor ya Hamile kalıyorsun yada Adetin geliyor bence gebelik testi alıp evde dene çünkü belki yumurta dönleme gecikmiştir ve ondan çift çizgi gözüküyordur
Merry44 Mavi_20 ovalationstest de baka bilirsin ama onda adet dönemine yakin olunca da lh yükseliyor oda 2 cizgi gösteriyor o yüzden hamilelik testi daha emin.
Tubasim Mavi_20 merhaba postu açalı baya olmuş ama merak ettim ovulasyon testinde gebelik çıktı mı 😍 ben de yaptım T çizgisi C den daha koyu çıktı adete beş gün var
Agg0207 Ben ovulasyon testini yapmıştım kırmızı olması gereken taraf degil digeri daha belirgin olmuştu bende herhalde test yanlış diye düşünmüştüm ama hamileymişim kısa zaman sonra hamile oldugumu ögrenmiştim
Mavi_20 Agg0207 canım sen ovulasyon testi ile gebeligini adetten öncemi ogrendin kaç gün önce öğrendin acaba
Mavi_20 Yarın sabah eczaneden alıp denicem ama insanin icine bir kuşku düşmüyor değil Sanırım çok istediğim için
Rojinn Mavi_20 bende denemiştim adete 6 gün kala net çift çizgi çıkmıştı.Sonra gebelikte denedim ikinçi çizgi çok silik çıktı.İnşallah hamilesindir canım erken gebelik testi al çıkar .
Agg0207 Mavi_20 ben adet zamanlarına yakın yapmıştım ama hiç hatıtlamıyorum önce mi sonra mı yaptıgımı
Mavi_20 Tubasim kusura bakma tatlım yeni gördüm mesajını hayır gebelik çıkmadı bize doktor tup bebek tedavisi önerdi
Tubasim Mavi_20 benimki de gebelik çıkmadı yumurtlama günüymüş meğer, önceki yumurtlama diye değerlendirdiğim pik etmemiş.size niye tüp bebek önerdi, gerçi bizim de yavaş yavaş tüp bebeğe doğru gidiyor.hiçbi sorun yokken bile bebek sahibi olunmayabiliyormus