Hanımlar gece 3 gibi sancım başladı sabah 6 da hastaneye geldim. 3 cm açıklık vardı sancıları kesmek için ilaç ve serum tedavisi uygulanıyor şuanda. Doktor sancı geçmezse sezeryanla alırız çatın dar dedi. Şimdilik sancılarım baya azaldı. Taburcu olursam Bu açıklık kendiliğinden kapanır mı yoksa doğana kadar dikkat mi edicem?