Dün akşam yemeğinde bir sıcaklık hissetmemle wc koştum baya kan gelmişti yani bir yemek kaşığı doldurur kesin. Apar topar gittik doktora 2 düşüğüm vardı önceden pıhtılaşma sebebi ile kan sulandırıcı ipne hap kullanıyorum. Okadar gerildim kalp atışını duyup iyi olduğunu söyleyince doktor hüngür hüngür ağladım. Herşekilde baktı hiç bir şey yok aktif kanama vs bebekte sağlıklı kesede bu kan nerden geldi yek soru? 🤷🏼♀️ Neyse çok şükür serum taktılar çıktım geldim gece eve şimdi lekesi geliyor siyah siyah umarım bidaha yaşatmaz allah başına gelen varmı neden oluyor acaaba