Melake 38+5 olduk ama bebek hala kanala girmemiş. Kanala girmesi için önereceğiniz bişey var mı yürüyüş yapıyorum hareketliyim ama malesef bebek kanalda değil
[silindi] Melake YouTube da gördüm girmesi için sırtınızı duvara yaslayıp sguat yapmanızı öneriyorlardı bı bakın isterseniz sizde
Melake Sarahh karnım hala yukarda normal doğum olsun çok istiyorum ama o kadar suniyi alıp bide hala kanala da girmezse düşüncesi de korkutuyor