Ilahem Mrb hanimlar bat gore6+2 usg gore 5+5hamileikde kese gozukdu bebek ve kalp atiwi dinelenemedi acaba normalmi?siz ne zaman gordunuz.?
Aslan04 Ilahem normal canim bende 5 3 te gittim kese vardi icinde boyle beyaz dalgalar varya o bebek gibi iste ondan vardi kalp atisi yoktu
Ilahem Aslan04 kalbini ne zaman dinlediniz peki?ha birde haftasinin boyle geride gitmesi normalmi?yorumun icin sagol🌸