Eslem_1 Bebeklerde göz çapaklanması neden olur?(1 aylık) Göz kanalları küçük olduğu için sıklıkla tıkanır yazıyor bilgilerde ..nemli ılık bezle silip hafif masaj yapıyorum kanalları açmak için ama 1-2 kez oldu şimdilik..Ciddi bir durum mu bu ?
Smyye1B Eslem_1 Benimkinde de oldu sağlık ocağına götürdüm tobrased isimli damla verdi birde burnundan aşağı doğru masaj yap geçer dedi.😇 Ama geçmedi dün Yenidoğan doktoruda aynısını dedi kullandığımı geçmediğini söyleyince göz doktoruna gitmemiz gerektigini söyledi 😇
Maviii Eslem_1 biz de bi süre yaşamıştık halam sağ olsun ılık nemli çay ile silmişti 3-4 kere yaptı bunu biz öyle atlatmıştık damla işe yaramamıştı bizde araştırın isterseniz siz de
ipekveatlas Eslem_1 doğduğundan beri oluyodu doktor da öyle demişti 1 ay sürdü hep temizledim ama yinede düzelmedi sanki cocugun gözünden sümük akıyodu yesile dönmüstü ve en sonunda antibiyotik göz damlası kullanmak zorunda kaldık. 3 güne geçti
Eslem_1 Maviii ılık nemli çay ile silmişti Aklıma gelmişti aslında ama yetiştiklerde uygulanan bir yöntemse bebekte etkili olur mu diye tereddüt ettim onu da deneyeyim 👍🏼 Ilık nemli bezli sildim klimadan mı oldu acaba anlamadım sık duş alıyor aslında enfeksiyon yoktur diye de düşünüyorum ama yoğun değil hafif sarı su akmış göz kenarına 🌸
Eslem_1 Yeni mi oldu ne kadar sürdü peki? Tobrased ilk 3 gün doğduğunda kullanmıştık şimdi benimde aklıma gelmişti damlatsam mı diye de ..gözüne dairesel hareketlerle masaj yaptım göz dibinden burun altına doğru da..🌸
Eslem_1 Sarahh evet klimadan mı oldu diye düşündüm kendimce ama emin olamadım 🤷🏻♀️ Havalarda çok sıcak olunca klimasız ortamda pek bırakmıyorum düşük derecede ..
Maviii Eslem_1 enfeksiyon değil, yenidoğan bebeklerde oluyor, bir de bol bol göz pınarlarına doğru masaj yapın. çay işe yarıyor. 2-3 gün yaparsanız düzenli geçer inşallah
Eslem_1 ipekveatlas bizde 1 ay sonra oldu klimadan mı acaba dedim 🤷🏻♀️hangi damla kullandınız? Minarda evet masaj yaptım göz etrafına burnundan aşağıya doğru vs.. nemli ılık peçeteyle de sildim çayı deneyeceğim
Minarda Eslem_1 daha küçük oldugu icjn goz kanalları tam açılmamış masaj yapın..bide bi pecetenin içine yada tülbent çay demi varya ondan biraz koyup gözüyle siliyorum çok iyi geliyor oda …kuru çay değil demlenmiş çay ilik olsun
Eslem_1 Maviii klimadan mı oldu acaba diye düşündüm de gerçi klima 1 aydır hep açık açmazsak da olmuyor bu havalarda bu sefer de Isılık vs olur 🤷🏻♀️gün içinde çayla kaç kez pansuman yapıyorsunuz mesela?
Eslem_1 ipekveatlas evet var hatta doğumun ilk 3 günü doktor bebeğe kullandırtmıştı gebelikten önce ben de bir dönem kullanmıştım etkili ve iyi bir damla..sizinkini geçirmiş yukarıda bir bayan da kullanmış onda etkili olmamış sanırım..benimde aklıma geldi olmazsa ondan damlatayım denemekte yarar var çayla da pansuman yaptım onu da önermişler 🌸günde kaç kez damlattınız peki?
Serap-Yigit Gebe eğitiminde de ılık su ya da çay demiyle masaj yapın dedi. Oğlumda da olmuştu masaj yapmıştık geçmişti. Bebeklerde sık olan bir şeymiş. Şifa bulsun çabucak yavrucak
Eslem_1 Serap-Yigit evet çayı denedim bugün çok fazla yok ama şiddetlenmeden yaptım masaj da yapıyorum 🌸eskiden limon damlatırlarmış 😀