acemimom1 Kızlar normal doğum yaptım 4 içerde 4 dışarda dikişim var. Korse takmaya korkuyorum sanki dikişlerim geriliyor gibi oluyo. 6 gün oldu doğum yapalı. Ne kadar süre içinde takarsam faydasını görürüm korsenin. Geç kalmak istemiyorum.
Gulcahan acemimom1 doktorunuza danışırsanız daha doğru bilgi alırsınız ama benim bildiğim ilk 10 gün korse kullanılmıyor
Sarahh acemimom1 korsenin dikişle alakası yok canım, ben 1 hafta sonra takdım ama o sıkıma hissi bana kötü geldiği için sadece 1 gün taktım
MeriHera acemimom1 valla benim arkadaş 4.gün taktı yatarken dahi çıkarmadı daha kolay toparladım sende al dedi aldım hemen bir tane korse. Otururken kalkarken öksürürken falan hiç zorlanmamış o da sezaryenliydi
Deletedmom52620 acemimom1 toparlayıcı sıkılaştırıcı tayt daha iyi diye duydum ilk zamanlarda bir dene istersen trendyolda var bende agraflı tayt ve normal korse aldım