hayallliiim 😂😂😂😂tabi canım yaa normal işte. benimde ilk gebeliğim cinsiyetini çok merak ediyorum şuan 15. haftama girecem ve cinsiyetini öğrenmedim daha çünkü memlekte geldim ya o yüzden 😃😃en son 12 haftalıktim hastaneye gittim 12+1de göstermedi kendini bana iki hafta sonra gel cinsiyetine bakalım dedi doktorum tamam dedim ama işte memlekte geldiğim için gidemedim dönünce gidcem inşaallah çok merak ediyorum 😂