Arzu_uu hayallliiim yok bekle sen çok erken cinsıyet için bazı bebekler 12 de kesın erkek olanlar gosterıyor çıkıntıdan ama genelde yanılma hep kız denilenlerde oluyor
hayallliiim Arzu_uu evet aslında erkekte kesin değil kordonu pipi sanabiliyorlarmış hakkımızda mübarek olanı olsun inşallah
Arzu_uu hayallliiim evet bende kordon dıye şüphelenmiştim bebeğimde ama doktorum o gün hem renklide gördü hem sıyah beyazda cinsıyetı belli oluyor mu dedıgımızde belli demişti sonradan şüphem gitti
esmaozdemir76 hayallliiim ben bugün 21 haftalık oldum hala kesin bilmiyorum 🤣🤣 herkes odasını filan hazırladı benimki kendini gostermiyor ayaklarını orasına topluyor bacaklarını açmıyor 🙄 doktor kesin detaylıda öğrenirsin dedi onada 19 gün var daha 😅
hayallliiim esmaozdemir76 ayyy çok nazlı deseneeee.Sağlıkla gelsinler de inşallah valla bende bugün beklemiyordum ama işte 🤗🤗Sen baktın mı benim resmlere
esmaozdemir76 hayallliiim aynen biraz naz yapıyor biraz utangaç heralde 🤣 bakamadım canım linkleri açamıyorum
hayallliiim girl_boy_annesi saol canım Zeynep kız demişti 6 ve 7. Haftada çok eminim bana yaz demişti
hayallliiim Escbkk ay bende tam 12+0 bugün dedi ama net dedi anlamadım da Link olarak açılmıyorda resim olarak yükleseme bakalım canım
hayallliiim girl_boy_annesi yaaa banada bak net kesin falan dedi baktım biliyorda herkesi Sana ne demişti
girl_boy_annesi hayallliiim bana oğlan demişti canım ben birde insagtamfa Adım adım Annelik var ona baktırdım oda bildi 🤲🏼