Aysunbuket24 Havuz enfeksiyon açısından riskli evet. Ben 2 kere tatil için 5-6 saat yol yaptım. Sonuncu da 30 haftalıkken geçen haftaydı. Riskiniz yoksa 1-1,5 saatte bir mola verip 10 dk yürüyüş yapabilirsiniz. Sıcaktan ayaklarımda ödem olmuştu, bol bol uzatmaya çalıştım, denizde yüzdüm, bol su içtim. Dönünce eski haline tekrardan döndü.