Sarahh ilk gebeliğim de 34 de gelmeye kalktı serumlarla zorla 36.4 ü gördük şimdi ikiz lere hamileyim o kadar uzun kalacaklarını sanmıyorum çünkü 2 haftador asla kalkmadım yerimden kanamadan dolayı riskli gebelik 36-hayta 37 mucize olur benim için ne okursa olsun sağlıkla dogsunlar da