Ya yanlış yönlendirmek istemem ama hamileyken çok kötü beslenmeme rağmen bebeğim 3440 gr doğdu.
Bir kere bile balık yemedim, tiksinmiştim. Balık hapı kullandım onun yerine. Tavuk yiyebiliyordum. Eti de sadece kebap, hamburger, köfte şeklinde yiyordum.
Hele son ayda iştahım o kadarki kesildi ki yani meyveyle filan duruyordum.
Süt yoğurt zaten hak getire :D
Kağan Kocatepe’nin videosu var. Diyor ki bebeğin anne rahmine düştüğünde bir potansiyel kilosu vardır. Anne yedikleri ile bu kiloyu çok fazla değiştiremez. Zaten zamanında doğmuş bir bebek için 2500 gr da 4000 gr da sağlıklı be yeterlidir.
Hani sen yine yemeye çalış ama yiyemesen de çok sorun değil bence