Ftmskry Benim 5.99 çıkmıştı, levotiron 25mg ile başladım. Her ay düzenli olarak kan tahlili ile kontrol ettirdim. 2.31 e kadar düştü fakat sonrasında ilacın dozu yetmemeye başladı 50ye çıkardık. Bir süre onu kullandım ama tekrar yükselmeye başladı zaten dahiliye doktorum hamileliğin zamanı ilerledikçe yükselecektir demişti. 33 haftalık hamileyim geçen gün baktırdım 3.35 olmuştu ve doktor haftanın iki günü 150mg diğer günler ise 50 kullanmamı söyledi. Şimdi öyle yapıyorum. Hamileliğe bir zararı yok tiroid ilaçlarının