Cerenkilic34 El ve ayakta kaşıntı neden olur 7 ayı geçtik ama can alıcı nokta oldu yaşayan varmı acaba
Aysemeva0306 Cerenkilic34 kolestaz diye bir şey duymuştum. 3. Trimeste başlayıp doğumdan hemen sonra geçiyormuş