eyoli Kızlar doktorum sırt üstü yatma ama sağa sola yatabilirsin dedi. Benimde bildiğim kadarıyla sola yatmak bebek için daha faydalı ama deniyorum yatamıyorum sol tarafa dönünce hemen diğer tarafa dönesim geliyor. Bir de oğlum sağa yatınca daha hareketli oluyor. Sizde durumlar ne
DefneErva eyoli Bende sola yatamıyorum. Hep sağa yatıyorum, arada da sırt üstü yatıyorum. Sola yatınca kendimi aşırı rahatsız hissediyorum.
092022anne eyoli Valla gebeliğimin başından beri sola yatıyorum çok nadir sağa yatıyorum kan akışından dolayı sola yatmak öneriliyor mümkünse öyle yatarsınız
Elisam123 eyoli ben de yatamıyorum hatta burda okudukları beni çok etkiliyor ve kendimi suçlu hissediyorum zorluyorum sola yatmayı ama olmuyor rahat değilim
Safakakcy Biraz yorucu ve gıcık bir sey sürekli sola yatmak ama bence sabredin. Kan akılı en iyi sola yatınca oluyor ve bebeğinizin sağlığı için önemli sonuçta kan ile besleniyor. Sağ sol değiştirerek yatmayı deneyin en azından. Kaç haftalıksınız bilmiyorum ama zaten belli bir haftadan sonra sırt üstü kesinlikle yasak. Ve özellikle sola yatmayı öneriyor doktorlar. 😊 ağırlaştım ben de iyice sola yatıyorum ve yanlarım kalçam ağrıyor artık sıkıldım iyice
Yarenn92 eyoli bende aynıyım ya sürekli aynı tarafa yatmaktan bacak ağrım olmaya başladı gece uyanıyorum ağrıdan içime oturuyor resmen odada dolaşıp tekrar yatıyorum Allahtan ayağa kalkınca geçiyor öyle idare ediyorum 😔
Cigdemm1 eyoli ben sola yatınca sağolsun oğluşum başlıyor oynamaya tekmelemeye canımı yakıyor sağa yatıyorum aynı düz aynı ondan nasıl rahat ediyorsam o pozisyona giriyorum bende 😂😂
OksijenliSu eyoli Bende ilk hamilelikte çok dikkat etmiştim, hep sol tarafa yatmaya çalıştım. Şimdiki hamilelikte ise sol tarafa çok yatamıyorum, bacağım ağrıyor kramp giriyor. Sağ, sol, sırt üstü o şekilde yatıyorum.
Aminenin_annesi eyoli ben yüzüstü hariç her türlü yatiyorum tabi sürekli degistiriyorum zaten bel ağrısından vs. sabit yatma şansım yok bana şöyle yatma böyle yatma diyen olmadı
Limonzeytin eyoli sola yatmak lazım genelde çnkü kalbnz kan pompalaması daha çok oluyor bebeğnize hem besin hemde kan akışı daha çok oluyor ondan tavsye ediliyor. Sağada yatablrsnz tabi o ayrı ama düz sırt üstü yatmayn kordon skmtısı olablr.
Mucizem_00 Limonzeytin yatmayın derken uyumayı kastetıon dimi gun içi öyle TV izlerken falan da mı ytlmıo