1995_ Merhaba hanımlar bugün kontrolumuz vardı. Çok şükür herşey iyi gidiyor fakat bebeğin pozisyonu ters baş yukarda ama doktorumuz bir sonraki aylar düzelme şansı var dedi. Varmı başına böyle bir durum gelen sezeryandan korkuyorum biraz
Maviii sürekli pozisyon değiştiriyor ki daha çok erken hem niye doktorun düzelme şansı var deyip seni korkutmuş, son ayına doğru doğum pozisyonuna giriyor