cansualisa Kabızlık yapar mı dün bir tane kullandım normalde çok güzeldi wc olayım ama bugün zorlandım ve kabız gibiydim yaptı mı sizde ? Kabız yapmayan ne kullanıyorsunuz çok düzenliydiii wcccc çok rahattım suan aşırı rahatsız oldum :(
Ayseport cansualisa ben ilk gebeliğimde doğumdan sonra bile 6 ay kullandm evet kabızlık yapıo çok yoruyor insanı şimdi ikinci gebelğim yine kullanıorm yine kabızım ama vücut bisüre sonra ona da alışıo istemiorm bnu diosan doktoruna danış kabız yapmayan bişe versn
Sahranr cansualisa doktorunla konuş ilacini değiştir o bana yaramadi ferrum kullanmaya başladım daha iyi geldi buda demir ilacı hamilelikte kullanıyorum
bebetonunannesi16 cansualisa evet yapar çok normal yemek yedikten 3saat sonra falan için ben öyle yaptım iyi geldi doktor önerdi öyle yapmamı
Caglaa94 Başta yapıyor ancak bir süre sonra vücut alışıyor sanırım, normale dönüyor. 3 aydır kullanıyorum sorun yaşamıyorum şu sıralar.