Papatya000 Kızlar 6.7 senedir kepekle baş edemiyorum derim soyuluyor gibi eczanede kullanmadıgım şampuan kalmadı bi headensholdırs iyi geliyor öneriniz varmı
Mouradi Papatya000 Bende son 3 yılda başladı kullanmadığım şampuan falan kalmadı çözümü renksiz kınada buldum ben canım 3,4 ay rahat ediyorum kepekten. İsterseniz deye bilirsiniz sizde zaten hamilelikte zararıda yok kınanın
babydmrts Papatya000 kepek değil ama seboreik dermatitim var, saç derim pul pul dökülüyor, vichy dercos kullanıyorum, emin olun bir iki kullanım sonrası kontrol altına aldı, ama bırakınca eski haline dönüyor, ben haftada 2 defa düzenli kullanıyorum artık
MeriHera Papatya000 kepek olduğuna emin misin Dr gittin mi belki başka bir dermatolojik sorundur. Benim anneminde bir ara olmuştu ama o kepekti biz her duş öncesi ince tarakla saç dersini bir tur hafiften kazırdık duş alırdı böyle böyle bitti bir kaç yıkama sonrasında birde tabi saç dersinin kurumaması için, saç dersine bakım yağlarıyla bakım yaptı şimdi bir şeyi yok senelerdir mis