Merhaba hanımlar aranızda progestan hapı fitil olarak kullanan var mı ? 2 gündür kullanmaya çalışıyorum ilk gün hapın kapsülü israrla beraber lavaboda çıktı ikinci gün içindeki ilaç olduğunu tahmin ettiğim kremsi bi yapı çıktı yanlış yaptığım bişey mi var yoksa bu lat olağan mı fitil kullananlar yazıp fikir verebilirse çok sevinirim ☺️