@Bsr_erygt Bende hamileliğimin başlarında kalp çarpıntısı ve biraz tansiyon yüksekliği şikayetlerimi doktoruma söylemiştim kardiyolojiye yönlendirdi tansiyon ve ritim holter takıldı bana sonucunda kalbimde ritim bozukluğu olduğu ortaya çıktı çok önemli bişey değil ama kontrol altında olmam gerekiyor o yüzden ihmal etmeyin kardiyolojiye muhakkak gidin ve tansiyon takibi yapın tansiyon yüksekliğinden de kaynaklanabiliyor.