Merhaba 37+5deyim. Çatı uygun ama bebek hala çok yukarıda aşağıya inmiyor. Suda azalmış artık. Salı günü tekrar görecek doktor o zaman 38+2 de olmuş olacak. Bakacak İnmemiş ise sezeryan için gün belirlenecek. Benim gibi olup inen var mı 😞😞 sezeryan konusunda da çok korkuttular ağrı Sızı olur 2den fazla çocuk yapamazsın çocuk emmez kendine zor gelirsin vs diyenler de oldu iyice korktum 😞😞