Merhaba kızlar ben 21+2 hamileyim ve heralde bir kaç gündür bebek hareketleri hissediyorum fakat bu konuda bir kaç sorum olacaktr.
Ben hareketleri derinden hissediyorum yani hafif balon patlar gibi ya da damar atar gibi yani sert tekme vs yok ve sadece uzanınca hissediyorum yani otururken ya da yürürken değil bu normal mi?
Genelde akşamları uzanırken ara sıra hissediyorum ama mesela bir yerde hissetiysem ve bir kaç dakika sonra tekrar hissetiysem farkli bir yerde hissediyorum bu da normal mi?