FatmaErdur Dün 44.4 ile gebeliğimi öğrendim şuan da 4+6 günlük pazartesi doktora gidicem Ogün 5+3 olcak sizce kese gözükür mü
Dorukusunannesii FatmaErdur hayırlı olsun öncelikle 😊 kese görünür muhtemelen bebek henüz görünmeyebilir alttan muayene etmek isteyebilirler görmek için😊
Meliketaka12 FatmaErdur ben keseyi gördüğümde 800 küsürdü her türlü gözüküyor merak etme hayırlı olsun bu arada 🤗
Sudekc FatmaErdur hayırlısı olsun inşallah 🙏bende 2 gün önce öğrendim 423 çıkmış görünür mü bilemedim ,