Yakut16 benim 3 kere bebeklerimin kalbi durdu özele giderdim bisey yok olması norml derlerdi bende burda rahîm filmi okurdum dedim gerek yok dediler hamile kalamazdin bisey olsa dediler kan pıhtılaşması vardı bi tek 2 tanesini iğne kullanırken kalbi durdu dedim var bisey neden oluyor doktor değiştim üniverste hastanesine tüp bebek bolumune geçtim tüp bebek doktorları daha iyi anlio film çekil dedi ordaki doktor çekildim rahmim T şeklinde dar çıktı birde kurtajlar yapışıklık yapmış ameliyat oldum ve dediler ki o kadar kötü idi ki rahmin bebeğin yaticagi yer yok yer yaptık zemin oluşturduk dediler şimdi 4.hamileyim 13 hafta içindeyim ilk kez ilerliyoruz çok şükür cinsiyet bile tahmin edildi hayal rüya gibi geliyor herşey inanıyorum rahim düzeldi o yüzden ilerliyoruz diğerleri 7-8-9 hfta da kalıyordu 🤲🏻