Kizlar selamm gecen hafta bugun doktor kontrolumuz vardi kalp atisini duyduk cok sukur.. suan 7+1 olduk.. bende lekelenmeler vs oluyodu tamamen kesildi.. doktora gitmemek icin kendimi zor tutuyorum bir anormallik mi var bisey hissedemiyorum bir belirti falan 😀 her seyden bir anlam cikarmakta ustume yok, lekelenme olmamasi daha iyi bisey ama bu bile telaslandiriyo beni😀