Kızlar protein kaçağım var 34+4 oldum ikiz kızlara gebeyim doktorum cumartesi günü 24 saatlik idrar testime bakıcak eğer yüksekse pazartesi alıcakmış 😢 henüz açılmam bile yok sadece o değere göre ilerliycek benzer durum yaşayan var mı biri 2 kilo diğeri 2400 😒😒