terelelli81 Dıygularım çok degıskem, genelde endıse korku huzursuzluk hakım. Sinirli mutsuz hissediyorum. Hamilelikte olur ama mutlu olmak istiyorum ya. Sızde de böyle mı duygular? 8 haftalıgım
zmg287 terelelli81 ben tamamen senin dedigin gibiyim.. surekli tedirginim, hamileligim tadini cikaramiyorum.. surekli agresifim etrafimdaki insanlara karsi. Ve bu halimden hic memnun degilim..
segah06 terelelli81 ben de öyleyim. Sürekli bir şey olacakmış gibi tetikteyim. Bakışlarımın dahi insanlar değiştiğini söylüyor. Eşime, aileme ve diğer insanlara karşı hep şüpheli ve önyargılı gibiyim garip bir his
haticeeozel terelelli81 bende ilk haftalarda öyle olmuştum. Canım sıkılıyordu , nefes alamıyordum sürekli ağlıyordum . Duvarlar üstüme üstüme geliyordu, Hamdolsun geçti.
terelelli81 Kadın olmak zor hamilelikte psikolojik olarak zor lojısalık öyle ben agıt atlatıylrıö fiziksel Dr ruhsal da zor gecıyor