AyeglGzkaraKarabulut arkadaşlar dr heran olabilir dedi astım alerjik var bende şuanda gribim ama öksürüğede çevirecek biliyorum sonra tıkanıklık oluyo astım fısfısını kullandığım halde benim gibi doğuma grip giren varmı aceba süreçten korkuyorum nefessiz kalırsam ya diye😞
mervetemellll AyeglGzkaraKarabulut ya bnmde 5 gun kaldi doguma her an da olablr ama grip oldum gecmiyor artı alerjim de var cozum lazim 🙄🙄
AyeglGzkaraKarabulut mervetemellll yaa ne yapcaz mevsim geçişlerinde ben yaşıyorum zaten helede ilkbaharda ama bu defa hamileyim dr gidersem ilaç vermez hadiki verdi som zamanalrda kullanmak ne kadar doğru şimdilik öksürük yok ama gelecek boğazım felan çok değişik 😞
AyeglGzkaraKarabulut mervetemellll valla alerji oldumu enfeksiyona çevirip antibiyotik kullandırmadan geçmiyo zaten