ayb_ benimde ilk gebeliğim sizinki gibi plansız oldu biz daha ileri tarihli bir plan yapmıştık ama iyi ki olmuş diyorum içindeki endişeleri çok iyi anlıyorum insan ilk başta bir afallıyor bebeğinin içinde büyüdüğünde şahitlik ettikçe bütün endişeler korkular kayboluyor hele hareketlerini hissetmeye başlayınca iyi ki diyeceksin bir de ben 6. Haftada folik asit kullanmaya başladım bu güne kadar bebeğimde herhangi bir gelişim sorunu olmadı