Kızlar 2 gün önce nişanım gelmeye başlamıştı şu anda az az gelmeye devam ediyor. Açıklığım değişmedi hala 3 cm açıklıkla bekliyorum. Belimde ve kasıklarımda adet sancısı gibi bir ağrım var ama nstde sancı çıkmıyor. Doktorlardan net bir yorum alamıyorum başına gelen duyan var mı süreç nasıl ilerler