imera_ferammm53
[bilinmeyen] bende bugün ilk dersime gittim son 4ders kaldı çok güzel bence 😍
elifelifelif
[bilinmeyen] o gebe okullarina katilmak icin gebelik haftasi farkediyormu acaba
mucizemizibekliyoruzz
[bilinmeyen] genel olarak bilinmesi gereken neler vardı öğrendiklerinizden. Onlarıda paylaşırsanız burdakilere de bi faydası dokunur 😊
Dua
[bilinmeyen] benim gitme imkanım yok bizimle de paylaşırsanız çok güzel olur ☺️
3cocukannesi19
[bilinmeyen] hastahane uzak katılamadım 😔
Zehber
[bilinmeyen] ben bitirdim bile hangi şehir cnn
KadriyeDerin
Yaaa bende istiyorum ama gidemiyorum imkanım YÖK çok uzak bana
Aspasia01
[bilinmeyen] bizde gittik eşimle çok memnun kaldık hmde çok güzel anı oldu