29 haftalık gebeyim bu ikinci ilkinde hiç böyle olmamıştım ilk aylar normal geçer dedim ama hala inanılmaz bir halsizliğim var elim kolum kalkmıyor nefesim yetmiyor sanırsınız kanser hastasıyım ya kahvaltıyı yemeği otura otura hazırlıyorum sıcaklar bir yandan zaten uyuyamıyorum valla günüm gelse de sağ Salim doğsa bebiş tükendim artık gün boyunca baş dönmesi göz kararması bayılma hissi sizde durumlar nasıl