teachervera ayyy hiç sorma ya erkek ismimiz kesindi kızı hic düşünmedik hep ileri attik 32 olduk sezeryan günü bile belli bizim tahmini eylulun 2 haftasi en gec ama isim yok kiz ultrasyon fotosuna bakiyorum bu tombik yanakli kiza ne yakisir diyorum bir türlü karar da veremedik🙈🙈seçenek çok icimede yatmiyor aslinda aklimda kesin kiz ismi vardi ama cok yakınımızda var olmucak karisicak seslenirken diye vazgectik😂😂