Belcim Arkadaslar 33 haftalık hamileyim belimde bi acı var hani bişeyler kopuyor belimden ama belimin sag yada sol tarafı degil ortası acıyo normal mi sizce bide bugun biraz yürüdüm ondan mı acaba ? Doktorluk bir durum var mk sizce ?