PrensesAnnesiiiiiiiii İçinizi ferah tutun nolur. Benim ilki 8 haftalık kalbi durdu kürtaj oldum. İki adet sonrası hamile kaldım oda kimyasal oldu evde düşürdüm. Kimyasalın üstüne hiç adet olmadan bunu öğrendim. Ha düştü düşecek diye diye bu günlere geldik. Korkum yok mu var. Ama sakınmıyorum. Allah ne derse o oluyor. Pıhtılaşmam olmadığı halde doktorum sağolsun dikkatli üç ay göbekten iğne olduk. Pazartesi günü detaylı ultrason var. Bende merak ediyorum neler olacak ☺️ Ama kasık ağrısı inanın bitmiyor. Şimdi bile karnımın içi yırtılıyor gibi. Kolay değil içimizde can büyüyor, büyüdükçe vücudumuz karnımız geriliyor. Özellikle o hafta dönümlerinde ben atak haftası diyorum kendini daha fazla hissettiriyor ağrı, diyorumki büyüyor ☺️ Pozitif düşünün, kötü enerjiyi çekmeyin. Güzel olacak ♥️