Aysekalkan benim doktorum yoktu ondan sorun yaşadım ebelerden de memnun kalmadım ağrı çekiyorum koluma girmediler tek kaldığım zamanlarda yatağa zar zor kendim yattım izlediler kıvrana kıvrana yatmamı insan biraz destekler tutar kolumdan ne olur ne olmaz diye