18+3 haftalık hamileyim. 2 kez enfeksiyon hastanede yattım. Şimdi tekrar hastalanmamak için günde 3 lt su içmeye çalışıyorum. Vitamin ilaçlarımı ise içemiyorum. İçince kusuyorum. Özellikle de balık yağını içince tüm gün aynı tadı hissediyorum. Bu durumu yaşayan var miii?