Ilahem benim ilk gebeliğim boş gebelikti. Hamileliğin bütün belirtilerini yaşadım, kese york vs hepsi vardı ama maalesef bebek yoktu. Bu durumda geç döllenme de olabilir o zaman da kalp atışı geç duyuluyor. Sabırla beklemekten başka çare yok bu durumda. Umarım duyarsınız kalbini🙏