mirage333 bana öyle birşey söylemediler ben başından bilinçli bir şekilde emzik vermedim meme reddi eder diye zaten 10 gün öncesinde iki mememi de bıraktı doktoru aradım emzik ve biberon kullanıyor musun kullanıyorsan bırak meme reddi yapar dedi bende kullanmıyorum dedim.Meger gazı varmış bebeğimin ondan bırakmış ama çok zor günler geçirdim kabus gibiydi. şimdi çok yoruluyorum hiç gücüm kalmadı yemin ederim dayanamıyorum hiç sürekli emmek istiyor sütüm de sürekli emdiği için yetmiyor mama vereyim dedim biberon almıyor,yine memeye döndük.hep uyanık birde emzik şart oldu dibinden ayirmiyo.Ne yapacağımı şaşırdım