Hgb ve hct denilen değere bakılır.Kadınlarda normal zamanlarda da erkeklere daha düşüktür ki gebelikte düşmesi çok daha normal çünkü bebek tüm enerjimizi alıyor.Sizinki gayet normal bir değer çoğu kadında bu değer olmuyor,ferritin ayrı onun için zaten doktorunuzun hap falan vermiş olması lazım.