Kizlar ben geçen ayın 25inde kürtaj olmak zorunda kaldım bir hafta sonra kontrole gittim hersey yolunda çok şükür.
Ama yarım saattir falan regl ağrısına benzer bir ağrım var. Kurtajdan ne kadar sonra regl oldunuz? Acaba neyin agrisi bu? Kaç gündür ağrım yoktu, ilk günler vardı ama geçmişti.