Princessmom lansinoh göğüs ucu kremi , ben çok memnun kaldım , hiç yara acı hissetmedim , bi avantajı da emzirirken krem kalmış bile olsa zararı yok bebiş için . Ki zaten emzirdikten sonra sürüyosun ped koyuyorsun, diğer emzirmeye vucüt emmiş oluyor .