Kızlar iyi geceler eşim iki gündür halsizdi.Malum havalar çok sıcak yatak odasındaki klima uyurken hep açıktı ben gene de terliyordum eşimde hep üşüdüm diyordu.Üşüttü diye şüphelendi ama ben evham yaptım onu zorladım gittik test verdik sonuç az önce pozitif çıktı.Benimde haftam 37+5 doğum devlette olacak planlı sezeryan. Sabah kontrolüm vardı Dr muhtemelen gün veririz demişti geçtiğimiz hafta. Sorum şu bende şu an şükür bi belirti yok fakat temaslıyım kontrole gidebiliyor muyum? Ya bi kaç güne şikayetim artarsa tam doğum haftası çok içim sıkıldı kızlar valla ya