Merhaba arkadaslar
Ya bu bebiş sağdan sagdan fena hissettiriyor kendini yani hateketleri sertleşti ayak mı diretiyor yoksa yumruk mu yapıyor esniyor mu anlamadım
Normal mi
İçiöde kıpır kıpır bazen de hoyrat bir can dolaşıyor otururken yürğrken bile durduruyor beni korkuyorum ben ya
Huylanıyorum